2012. április 20., péntek

Progeszteron krém 2000 Ft

Hosszú ideig nem sikerült teherbe esnem. Kiderült, hogy ösztrogén-progeszteron problémám van. Magas az ösztrogénem, alacsony a progeszteronom. Az alacsony progeszteron szint okozhat ilyen tüneteket. Elkezdtem használni a progeszteron pótlására a Women's krémet, ami a progeszteron hiány tüneteit hivatott megszüntetni.
A progeszteron pótlás természetesen még a palástfű tea segítségével is történhet. Egy-két problémámon segített is. Levitte rólam az ödémát, ami nagyon klassz volt, mert leguggolni nem tudtam, annyira tele volt a lábam vízzel. Az izomfáradtságom, izomgyengeségem, amelyek szintén a progeszteron hiány jelei is elmúlt a progeszteron pótlástól, és a progeszteron hatására még teherbe is sikerült esnem. A progeszteron szint növelése nélkülözhetetlen a teherbeeséshez és a terhességhez. Persze, arra már nem volt elég a Women's krém, hogy ez a terhesség meg is maradjon. A Women's krém használata nem volt bonyolult; testápolóként kentem magamra akkori hormon tanácsadónőm javaslatára, de én mégis kezdtem belefáradni a kenegetésbe két vetélés után. Arról nem is beszélve, hogy a Women's cream
ára meglehetősen borsos. A második vetélésem után a kedves tanácsadónő előállt egy újabb diagnózissal és elmélettel, miszerint mellékvesekéreg-kimerülésem van, és ez csak most jutott eszébe. Nagyon stresszelem magam és ezért a szervezetem a progeszteronomból is a mellékvesém által termelt cortisolt állít elő. Ezért nem marad meg a terhességem, mert a progeszteron értékem alacsony. Ezek után javasolta nekem, hogy a mellékveséimet támogassuk meg vitaminokkal, meg gyógynövényekkel; ezek segíteni fognak, hogy a progeszteron szint magasabb legyen. /Persze, csak, ha menet közben ki nem derül, hogy egy másik, ennél sokkal komolyabb probléma húzódik meg a háttérben./ Már elégedetlenkedtem a tanácsadónővel, de azért még bevásároltam nála egy kezdő adag vitamint. Jó sok pénzt otthagytam nála újfent, aztán utána megírta nekem emailben, hogy nincs rám kapacitása. Én meg megírtam neki, hogy ne nevezze magát tanácsadónak, inkább maradjon meg annak, ami; eladónak.
Közben elkezdtem megoldásokat találni a problémámra. Találtam egy klassz kis amerikai drogériás oldalt, http://www.iherb.com, ahonnét most szállítási költséget nem kell fizetni. Igaz, hogy egy kicsit várni kell, amíg megérkezik a csomag, a szállítási idő kb. 8-10 nap, de megéri várakozni. Az árak verhetetlenek. Ha itthon bemegyek egy drogériába, 17 000 Ft-ért kapok két-három terméket. Itt ugyanennyi pénzért 6-9 féle terméket is kapok, ajándékot is mindig küldenek. Van egy olyan menüpontjuk, hogy Freebies. Innét lehet megrendelésenként egy mintát kérni ingyen. Különféle akciók, kedvezmények vannak. Most ingyen szállítanak Amerikából. Első vásárlóknak 5 dollár kedvezmény jár, ha a következő kuponkódot beüti: WOZ123. A Women's krém ára 9000 Ft felett van a volt "tanácsadónőmnél". Itt, az iherb.com -on a legdrágább is olcsóbb ennél. Én 13 dollárért rendeltem magamnak ugyanakkora mennyiséget, mint a Women's krém. De van 9 dollárért is. Mindenesetre válogathattam márka, összetétel, hatóanyag-tartalom, vásárlói megelégedettség, mennyiség és ár alapján. Ez mind progeszteron hiány kezelésére szolgáló krém: http://www.iherb.com. És ez csak az első oldal. Akinek magas az ösztrogénje, növelje a progeszteron szintjét lényegesen olcsóbb és jobb minőségű, természetes progeszteron krémmel, mint a Women's krém. A megfelelően magas progeszteron szint eléréséhez elengedhetetlen a természetes progeszteron pótlás. A természetes progeszteron krém. A progeszteron hatásai miatt kiváló klimaxos és PCOS tünetek enyhítésére, gyógyítására is. De mindenkinek sokkal szebb lesz tőle a bőre. Ez is a progeszteron krém hatása. Egy ismerősöm csak ezért kenegeti magát.
Jó böngészést! Itt aztán válogathat ki-ki kedvére! A progeszteron krém vásárlásakor a 10 dolláros kedvezményt ne felejtsük el beütni. Én sem felejtettem el: WOZ123.

80 megjegyzés:

  1. Koszonom a nagyon hasznos tippet!
    Antonia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valaki segitene rebfelni ovevel egyutt?06706269975

      Törlés
  2. Szívesen! Használd egészséggel!
    Ilona

    VálaszTörlés
  3. Szia Kedves Ilona! Tényleg nagyon jó dolgok vannak ezen az oldalon, de ha már innen rendelsz biztosan van tapasztalatod a vámköltségeket illetően is! Tudnál infókat mondani erről?

    Köszönöm előre is! Erika

    VálaszTörlés
  4. Kedves Erika!

    Eddig négyszer rendeltem, ebből háromszor nem kellett semmit sem fizetnem a csomagok után. Elvileg kellene, de nem vámot, hanem ÁFA-t. Vám csak 150 dollár felett van, ha jól emlékszem. Szóval egyszer fizettem ÁFA-t, ez olyan 3000 Ft körül volt, és rányomtak még valami kezelési költséget. Szerintem, ha ezzel is számolunk, még úgy is megéri a legtöbb dolgot onnét rendelni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. T holgyen segitebe rendelni esetleg ontol atvehetnek dolgokat mi az øn elerhetősege?

      Törlés
  5. Kedves Ilona!
    Köszönöm a gyors választ! Igen, persze hogy megéri, főleg hogy olyan vitaminokat is szeretnék innen rendelni amit hazánkban 3-4x-es áron árulnak termékforgalmazók. Ha valóban csak ennyi a szállítási költség amivel számolni kell, akkor nagyon is megéri! Sajnos nekem már folyamatban volt és van azóta is egy megrendelésem a mynaturalmarket.com-ról, amikor rátaláltam a bejegyzésedre. Ott jóval több ennél a szállítási költség és már egy hónap eltelt a megrendelés óta, és még nincs itt a csomag! A következő rendelésem innen lesz! Alig várom!

    Még egyszer köszi a segítséged! Üdv. Erika

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szívesen! Azt majd észreveszed az első rendelésnél, hogy súlykorlátja van a postai rendelésnek. 1814 gramm, és 80 dollár felett már nem választható a postai küldeményként való szállítás. Most már általában 6 dollár a szállítás, de most még július 31-ig ingyen szállítanak. Gyakran csinálnak ilyen akciót. 5 dollár a kedvezmény az első rendelésből, ha a rendelésnél odabiggyeszted a WOZ123 kuponkódot, és további 5 % kedvezményt adnak, ha 60 dollárnál nagyobb értékben rendelsz. Eddig nekem mindig sikerült túllépnem a 60 dollárt. Ne felejts el freebiest választani! Minden csomagba adnak valami kis apró ajándékot, mintát, ami ingyen választható. Van amiből kis tételeket, mintákat is lehet rendelni egy-két dollárért, így ki lehet próbálni, mielőtt az ember a nagyobb kiszerelésbe beruház. Ezen a linken vannak a mindig változó akciók http://www.iherb.com/Super-Specials
    Érdemes itt is körülnézni, most is nagyon jó leárazások vannak, ha valakinek éppen ezekre van szüksége.

    VálaszTörlés
  7. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  8. Hogy tudok fizetni? A bankkártya számot nem fogadja el, érvénytelennek írja, hitelkártyám pedig nincs.

    VálaszTörlés
  9. Nem minden bankkártyával lehet interneten vásárolni. OTP-ben, Erste Bankban, stb. lehet olyan kártyát igényelni,amely alkalmas internetes fizetésre. Az enyém Erste Bankos, mivel itt volt a folyószámlám. Visa Virtualnak hívják, és ha jól emlékszem nem került semmibe, viszont az éves kártyadíja 600 Ft. Vagy megegyezel valakivel, akinek van hitelkártyája és kifizeted neki.

    VálaszTörlés
  10. Sziasztok!
    Én annyit tudtam meg,hogy elvileg minden neten rendelt áru után kötelező vámot és áfát fizetni.Viszont a hivatalos kalkulátor szerint ezekre a termékekre 0 a vám,és 18% az ÁFA.
    Azt viszont kérdezném valaki hozzáértőtől,hogy a bank kb.mennyi költséget számít fel egy ilyen tranzakciónál. Még nem vásároltam külföldről,és durvának tűnik 15 dollár - egy 30 dolláros áruért pláne.
    Remélem,valamit félreértettem :-) Aki tapasztaltabb,legyen kedves segíteni.Köszönöm.
    Üdv.Erika

    VálaszTörlés
  11. 150 dollár felett kell csak vámot fizetni. Áfát elvileg kell, de eddig 5 rendelésből csak egyszer vámoltak meg. Az ügyintéző szerint szúrópróbaszerűen...
    Bankkártyás fizetésnél a bank semmilyen járulékos költséget nem kér. Megrendeléskor csak a számla összegét és a 4 dolláros szállítási költséget kell megfizetni. Nem értem azt a 15 dollárt...

    VálaszTörlés
  12. Kedves Ilona!
    Köszi a gyors választ,kicsit megnyugtattál. :-)
    / A bank kondíciós listájában láttam ezt az ijesztő adatot,pontosan a "valuta,-és deviza tranzakciók és forintátutalás külföldre" rovatban.Azt írja,a díja 0,156% min.10,5 USD (nem 15,elnéztem)- de így is épp elég../
    Üdv.Erika

    VálaszTörlés
  13. Szívesen! A pénz átutalás más kategória, mint a fizetés...

    VálaszTörlés
  14. Én második szülésem után kezdtem megváltozni és szimtén progeszteron hiány lett az eredmény. Használom a Womens Creamot, de csak olyan 1 napos, álmenstruációkat tud előidézni. Pár hónapig ennek is örültem, de hát ez kevésnek tűnik. Sokat olvastam én is a progeszteronról, illetve, hogy a jam gyökeret azért "fel kell dolgozni", mert egyébként nem túl hatásos.
    Gondolom, te is átrágtad magad ezeken a témákon. Megkérdezhetem, hogy mi alapján és melyiket választottad, mert a sok lehetőség engem megzavart kissé.Pedig változtatni szeretnék. Hazsuka

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsánat, csak most vettem észre, hogy írtál. Most éppen egyiket sem, mert meguntam a kenegetést. Én a legolcsóbbat rendeltem az iherbről. Nekem a menzeszem rendben van krém nélkül is. Azért kentem, mert nem sikerült megtartanom a megfogant babát. Most mással is próbálkozom.
      Be szoktad tartani a két hét szünetet?

      Törlés
  15. Kedves Ilona!
    Én most fogok majd rendelni ilyen krémet, 1-je (fizetés) után. Nagyon örülök, hogy megosztottad ezt a tapasztalatot a blogon, biztosra veszem, hogy nem csak az ára, hanem a minősége is nagyon jó lehet ezeknek az amerikai krémeknek. Lenne egy olyan kérdésem, hogy minden nap használod-e, vagy csak a ciklus bizonyos napjain?
    Ha 1 db-ot rendelek, jól számolom, hogy 3-4.000 Ft közötti összeget fogok postaköltséggel együtt fizetni? Ezt a vám-dolgot és a tranzakciós díjat, amiről beszéltetek, nem egészen értem.

    VálaszTörlés
  16. A ciklus 14. napjától kezdve, két hétig szoktam használni.
    Rendelni úgy szoktam, hogy ott rendelek meg magamnak más vitaminokat is, amire éppen szükségem van. 80 dollár megrendelési összegig szállítanak légipostával, és van ennek egy súlykorlátja is, tehát úgy szoktam összeválogatni, hogy a súly is stimmeljen, és 80 dollár alatt legyen az összeg. Mert így a szállítás csak kb 1000 Ft. De a csomag 9-20 napon belül várható. A drágább szállítással hamarabb jön a csomag.
    Vámot csak akkor kell fizetni, ha a megrendelésed értéke 150 dollár felett van. Tehát Neked nem kell, ha csak azt az egy terméket rendeled.
    Áfát viszont minden esetben kellene, de az az igazság, hogy legtöbbször nem vámolják meg, mert nem egy ipari mennyiség. De előfordul, hogy mégis...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Azt szeretném kérdezni,hogy nem rendelsz-e mostanság ilyen progeszteron krémet? Mert akkor kérhetnél nekem egyet és én előtte átutalom neked az összeget.Várom válaszod az elenorkismama@gmail.com címre.Kriszti

      Törlés
    2. Szia Kriszti!

      Éppen most rendeltem magamnak egy csomagot, még nem jött meg. Ha megjön, rendelek majd egy másikat, remélem nem felejtem el és szólok. De szerintem sokkal jobban jársz, ha onnét rendelsz. Most már nem 5, hanem 10 dollár engedményt adnak az első rendelésedből, ha beütöd a WOZ 123 kuponkódot, a postaköltség meg csak 1000 Ft körüli összeg. Lehet, hogy itthon is lenne annyi a posta, ha feladom Neked.

      Törlés
  17. Ha más táplálékkiegészítőket is használsz, érdemes onnét rendelni, mert ezek is kb annyival olcsóbbak.

    VálaszTörlés
  18. Köszönöm a választ!

    VálaszTörlés
  19. Kedves Ilona!

    6 hete vártam a csomagomra,mire megérkezett - egy levél a postától,h szükségük van az iratokra. Feladtam nekik.
    Szeretném Tőled kérdezni,innentől még vajon mennyi ideig vacakolnak a vámolással,mire hozzájuthatok végre a rendelésemhez?
    Köszi a választ.
    Üdv. Erika

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Erika!
      Ne haragudj, nem vettem észre a leveledet! Most már biztosan rendeződött a dolog azóta.
      Egyszer én is belefutottam ilyesmibe, de ott csak két-három hetet kellett várnom. Amikor elküldtem az iratokat, utána 3 napon belül itt volt a csomag. Szerencsére csak szúrópróbaszerűen áfáztatnak.

      Törlés
  20. Nekem minden simán ment. Valóban csak alig fizettem többet, mint 3.000 Ft, és most az előbb meg is érkezett a csomag. A megfelelő terméket kaptam, és egy katalógust és egy termékmintát is tettek hozzá. Ilyen szerencsés üzletelést kívánok mindenkinek! :)

    VálaszTörlés
  21. Kedves Ilona és a Többiek!

    Egyrészt a tapasztalat megosztása miatt írom, hogy most rendeltem innen a második csomagot, és az első tök simán, és gyorsan(!!!) 13 nap múlva meg is érkezett, most viszont már harmadik hete elmúlt, hogy várom és még mindig nem, vagyis lehet éppen a mi csomagunkat is szúrópróbázzák?!

    Ilona, ugye olyan nem volt még hogy nem kaptad meg a csomagot? Most is kellene már rendelnem, de most emiatt nem mertem. Jól értem, ha mégis felbontják akkor már kell fizetni az áfát?

    Férjem olvasott valami napilapban egy cikket miszerint valamikortól(?) szigorítások vannak és minden egyes csomagot felbontanak ami tengerentúlról érkezik az országba. Hallott valaki erről valamit?
    További jó vásárlást mindenkinek!

    VálaszTörlés
  22. Én is már több, mint két hetet várom az utolsó csomagomat. Lehet, hogy igaza lesz a férjednek. Eddig még egy csomagom sem veszett el...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ...nekem azóta sem érkezett meg! :-( negyedik hete múlt, hogy várom! Remélem azért előbb-utóbb ideér! Vagy lehet nyomozni?! Pedig úgy örültem az első rendelés után, hogy milyen gyors és problémamentes volt minden...

      Törlés
  23. Kedves Ilona! A Te csomagod megérkezett már? Én sajnos még mindig nem kaptam meg! Éppen most igyekszem elérni a szállító céget telefonon, de folyamatosan foglaltak!

    VálaszTörlés
  24. Szia Erika! Sajnos még én sem kaptam meg. Már több, mint egy hónapja rendeltem. Ilyen még nem fordult elő. Nem a Posta szállítja Neked? Szerintem a vámnál akadhatott el.

    VálaszTörlés
  25. Szia! De! Azt a szállítási módot választottam!

    Felhívtam a DHL Expresszt, telefonban azt mondták, hogy a Global Dhl-t keressem, megadott egy számot is (más elérhetőségük a honlapon sem volt fent) ami mindig foglalt volt. Aztán írtam emailt szintén a DHL expressznek mert a honlapon amúgy is odairányít: "A csomagok, levelek vagy okmányok megkeresésére vagy nyomonkövetésére vonatkozóan forduljon a DHL Express céghez."
    Erre mindössze ennyit válaszoltak:
    "Köszönjük levelét.
    Tájékoztatjuk, hogy a Global Mail szolgáltatással feladott küldeményeket nem a DHL Express kezeli. Németországba érkezés után a csomagot átadják a postának, így azt Magyarországon már a Magyar Posta szállítja ki Önnek.
    Megértését köszönjük.
    Üdvözlettel / Best regards,
    DHL Express Hungary Ltd."

    Vagyis szépen leráztak bármiféle érdemleges infó vagy segítség nélkül! nem valami biztató, igaz?!
    Írok az iherbnek, de szerintem ők sem fognak vele foglalkozni, hiszen ők feladták a csomagot, a pénzt megkapták.... :-(
    Azon gondolkodtam, hogy még akkor is megéri rendelni ha az ember a "DHL - International" - féle csomagfeladást választja, igaz akkor már felszámít nagyobb postaköltséget, de ha több mindent rendel az ember akkor is jobban jön ki még az Áfával is, mint ha itthon veszi meg. Legalábbis az étrend-kiegészítőkkel így van! Kérdés hogy hány % vám jön még rá, mert azt nem találtam meg a változások szerint hogy módosult vagy módosult-e?

    Nos itt tartok most! :-(

    VálaszTörlés
  26. Szia!
    Én sem kaptam még meg, de még nem jártam utána. Esetleg még az lehet, hogy a postás lusta volt értesítőt bedobni a csomagról, és visszaküldték. Még azért reménykedem, de fel fogom keresni a postát, hogy esetleg erről lehet-e szó. Úgy tudom, ha elveszik a csomag, az IHERB nagyon szokta sajnálni, de nem küld újat. Esetleg, mégis meg lehetne próbálni.

    VálaszTörlés
  27. Sziasztok!

    Talán még nem kell izgulnotok...ahogy írtam is,nekem hajszál pontosan 6 héttel a rendelés után érkezett a csomag a Posta kezelésébe,majd éppen 2 egész hétig tartott nekik,míg vámkezelték és kézbesítették.
    Kb.13ezer ft értékű árura 3500ft ÁFÁ-t ill. 1200 ft vámkezelési díjat számoltak fel.Vámmentes volt minden tétel. Hogy hol kószálhatott a világban 6 teljes hétig a csomag és mi tartott 2 hétig a vámoláson,azt el sem tudom képzelni,de végül sértetlenül kaptam a holmit.
    Következő rendelésemnél már előre féltem a macerától,ezt viszont épp 11 nappal a rendelés után kézbesítették.Se vám,se plusz kiadás.
    De írják is a tájékoztatójukban,h akkor aggódjunk,ha 6 hét után se érkezik meg a csomag. :-)

    VálaszTörlés
  28. Sziasztok!

    Érdeklődnék, hogy megkaptátok-e már a csomagot, mert addig nem merem megrendelni.

    Köszi:

    VálaszTörlés
  29. Én sajnos még mindig nem kaptam meg. A postán nem tudnak róla. Azt mondták, hogy kérjek valami számot, de az iherb szerint nincs ilyen követés az internatianal mail-lel küldöttek között. Azt mondják nem ritka, hogy két hónap alatt érkezik meg a csomag. Várjak még...

    VálaszTörlés
  30. Hát, bíztam, és nem csalódtam. Jött a levél, hogy a csomagom vámkezelésre vár, küldjem az ehhez szükséges iratokat. Már csak napok kérdése...eddig még egy csomagom sem veszett el!

    VálaszTörlés
  31. Köszi a válaszod. Meg is rendeltem, és várok türelemmel.

    VálaszTörlés
  32. Kedves Ilona!Megtennéd, hogy ajánlod azt a progeszteron krémet amelyiket már próbáltad és elégedett vagy vele?!:-) A számos termék közül nem tudom melyiket válasszam így elsőre. Túlléptem a 4.X-et, nincs problémám a ciklusommal, csupán az öregedést szeretném késleltetni.;-)Előre is köszönöm a válaszod.Szép napot!

    VálaszTörlés
  33. Szia Mariann! Én ezt rendeltem tőlük: http://www.iherb.com/Now-Foods-Solutions-Natural-Progesterone-Liposomal-Skin-Cream-Scent-Free-3-oz-85-g/779
    Megnéztem az összetételt, a jellemzőket és az elégedettséget, meg persze az árat is.

    VálaszTörlés
  34. Nagyon köszönöm a hasznos útmutatót, én is rendeltem. :) Üdv!

    VálaszTörlés
  35. Sziasztok!

    Endometriózisom van, és szeretnék progeszteron krémet használni.
    Böngészek napok óta a neten, hogy mit, honnan lenne érdemes rendelni, és így akadtam rá erre az oldalra is, (nagyon jó, hogy vannak ilyen, oldalak, köszönjük Ilona:)). Olvastam többféle krémről, lehet itthon kapni egy body balance nevű krémet, de állítólag nem annyira jó, nem vegytiszta, irritálhatja a bőrt...a women's krémmel sem elégedett mindenki. Egy fórumon olvastam viszont, hogy az emerita és a napro krém, amit Angliából lehet rendelni, azok nagyon jók, vegytiszták. Az IHerb-en csak az emerita krémet lehet kapni, és a visszajelzések alapján is nagyon jó. Nem olcsó, mert majdnem 28 dollár, de még így is kevesebb, mint mondjuk a women's. Én egyáltalán nem vagyok még progeszteron krém szakértő, de az emerita-t fogom kipróbálni először. Aztán majd meglátjuk. Egy kérdésem lenne a rendeléssel kapcsolatban. Megpróbáltam, de nem fogadta el a bankkártya számom, majd bemegyek a bankomhoz, és elintézem, hogy jó legyen...de tulajdonképpen csak bankkártyával lehet fizetni? Ha igen, akkor gondolom levonja róla, amit kell, és ha vám költség van meg egyéb, akkor azt a csomag megérkezésekor kell fizetni? Milyen árfolyamon váltják a dollárt? Akik már használják a krémet, mik a tapasztalatok? Azt is olvastam, hogy a krém eleinte a zsírszövetekben halmozódik fel, és amikor feltöltődött, akkor kezdi el kifejteni jótékony hatását, ez lehet fél év is. Meg azt is olvastam, hogy kezdetben a tünetek felerősödhetnek, de ez jót jelent állítólag, mert így kezdi el kifejteni a krém a hatását. Később a tünetek elmúlnak. Ha van tapasztalatotok írjátok meg kérlek. Köszönöm. Folyamatos krémezéssel meg lehet gyógyulni Endometriózisból, tudja valaki? Vagy azért erről ne álmodozzak:)?!
    Ha van valami, én is írok.
    Köszönöm, Üdv. minden sorstársamnak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Azt szeretném kérdezni, hogy sikerült-e valamit kiderítened erről és használsz-e valamit?

      Törlés
  36. Sziasztok,
    Én azt olvastam, hogy a menstruáció első napjától kell kenni, három hétig. Te pedig azt írtad, hogy a 14. naptól két hétig. Mi az igazság?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsánat, hogy nem válaszoltam, de a gmail csinált egy közösségi mappát, és nem gondoltam, hogy idejönnek a hozzászólásokról az értesítések. Én meg nem nézegettem ezt a mappát. A kérdésedre: nem tudom, mi az igazság, de nekem a hormontanácsadónő így javasolta. Én, sajnos nem vagyok hormonszakértő.

      Törlés
  37. Kedves Ilona!

    Most találtam rá az oldaladra és az én progreszteron szintem is alacsonyabb a luteális fázisban (konkrétan a fele), mint amennyinek lennie kéne és az én nőgyógyászom (Dr Lázár Erika) elsősorban a progreszteron szint belső növelését szorgalmazza, tehát a Clostilbegyt-et írta fel nekem először 2*1-et majd ha ez nem segít akkor 3*1-et kell szednem (holnaptól kezdve).
    Természetesen már mi is 1 éve próbálkozunk a férjemmel és szeretném a próbaköröket nem mindig megfutni ha nem muszály ugyanis a mostani orvosom is a 2. orvosunk ugyanis az előző csak a pénzüket vette el mégsem történt meg a gyermekáldás.
    Néztem a belinkelt oldalt. Ott azt írják hogy csak akkor alkalmazhatom a krémet ha semmilyen más progreszteron készítményt nem használok, tehát magyarán vagy Clostil vagy ez:Wise Essentials, Wild Yam Progesterone, 2 oz (56.7 g)
    Neked mik a tapasztalataid, melyikkel kezdjem? Vagy először az egyik utána a másik és esetleg felváltva? Nem akarok a doktornő tanácsának már az elején ellenszegülni sem hiszen ha hozzá nem megyek el akkor azt sem tudom meg hogy mivel is van pontosan problémám, ugyanis az előző orvos...inkább hagyjuk is.
    De természetesen nagyon szeretnék a babát és amit lehet be szeretnék vetni az ügy érdekében. Véleményed?
    Köszönettel:
    Gréti

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Gréti! Szerintem hallgass az orvosodra első körben, ha már elindultál ezen az úton. Bár már hallottam sok véleményt arról, hogy a szintetikus hormonok mennyire nem jók, mégis sokan azt mondják, hogy annak köszönhetik a gyermekáldásukat.

      Törlés
  38. Szia Ilona!

    Örülök, hogy rátaláltam az oldaladra...

    Lelkes iherb rajongó lettem.

    Túl vagyok egy sikeres rendelésen, ami kb. 3 hetet vett igénybe, viszont ingyenes volt a szállítás. A kupon kódot sem felejtettem. A vámolást nem úsztuk meg, de még így is nagyon megérte és jól jártunk.

    Viszont van egy - ugyan Mo.-on is forgalmazott - étrendkieg. termékük, amit decemberben még meg tudtam rendelni tőlük, most pedig nem megengedett. A termék egyébként amerikai és nem csak Mo.-ra írja ki ezt az üzentet, hanem az összes USA-n kívüli országra is. :o

    Tapasztaltál már hasonlót? Írtam nekik (iherb), de még nem reagáltak, tartok tőle, nem is fognak. Nem értem, miért nem vagyunk jogosultak ide rendelni a termékekből. A magyar árak dupla akkorák, mint az amerikai és nem tudom megfizetni, mert egy kisebb fajta vagyon lenne...Talán a Mo-.i forgalmazónak van ennek valami köze?!?!?! Honnan tudhatná, hogy mi vevők honnan rendeljük meg az amerikai gyártó - akik a magyar forgalmazónak is szállítónak (lásd nagykereskedő) - termékeit?!? Szóval nem értem. Tapasztalat?

    Az üzenet, amit kiír, amikor a szállítás részleteit szeretném beállítani:
    "Some of the products in your basket are not allowed to be shipped to your address. Please remove them from your basket and try again."

    És a következőt is: "At this time, due to regulations, this item is not allowed to be shipped to your region."

    Találkoztál már ilyesmivel?

    Köszi a választ előre is!

    Üdv: Andrea

    VálaszTörlés
  39. Szia Andrea! Én nem találkoztam még ilyesmivel. Nem lehet, hogy valamiféle nálunk drognak számító összetevője is van? Megkérdezhetném, hogy melyik az a termék, de okosabbat valószínűleg nem tudnék mondani.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Ilona! Köszi, hogy reagáltál. Voltam olyan szemfüles, hogy írtam egy mailt magának a weboldalnak és rákérdeztem, hogy mi az oka ennek az üzenetnek. A választ megkaptam és a gyártó rendelkezése volt az az "állapot". Most ott tartunk éppen, hogy ugyanazzal a kosártartalommal most nem írja ki a rendszer, hogy gond lenne, úgyhogy úgy néz ki, rendelhetek megint, mert nagyon oda vagyok ezekért a termékekért!!! :) Nekem nagyon sokat segítettek. A prog. krémet még nem próbáltam, de azt már tavaly beszereztem. Most megpróbálom még az első félévben tisztázni a női nemi hormon alapegyensúlyomat, hogy hogyan áll, ha kell, akkor egy nyálmintából végzett magánlaboros nagy költséggel is, és utána elkezdem kenni a krémet, mert szinte 100%-ig biztos vagyok benne, hogy minden bajom okozója a megborult hormonegyensúly, a prog. hiány. Örülök, hogy Rád találtam és az oldaladra. Azóta nem írsz? Mert lehet valamit én csinálok rosszul, de nem nagyon látom frissülni a blogot. Meg emlékszem, egyszer valahol olvastam - remélem nem tévedek és tényleg Te voltál - hogy írtál az ugyanitt beszerezhető MSM krémekről is, de nem találom azt a bejegyzésedet. Be tudnád linkelni? Köszi előre is! Üdv: Andrea

      Törlés
  40. Kedves Ilona!
    Szeretném megrendelni az általad ajánlott prog. krémet, de nem fogadja el a címemet, "invalid" ország és ir.szám miatt. Nekem nem is ajánlja fel szállítási országhoz Mo.-t.
    Mit csinálok rosszul?
    Köszi a választ előre is!
    Üdv
    Edit

    VálaszTörlés
  41. Kedves Edit! Próbálnék újra regisztrálni, hogy segíthessek, de nem akarok, hogy emiatt töröljenek. Találtam a számlámon belül egy címkitöltőt. Az address: valami utca valami szám, a city a városod, a State/region: ide a megyémet írtam, persze mindenhol ékezetek nélkül, mellé az irányítószám, és ezek alatt van a country, ahol az összes ország fel van sorolva. A tiéd is így néz ki?

    VálaszTörlés
  42. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  43. Kedves Ilona! Azt a krémet néztem ki, amit te is írtál föntebb, hogy használsz, de azt olvastam a leírásnál, hogy ne használjam, ha terhes vagyok. A Women's Cream-et, amikor kentem, abban a ciklusban sikerült végre teherbe esnem, és azt javasolta a hormontanácsadó, hogy a terhesség 14. hetéig kenjem és így is tettem. Most megint babát szeretnénk, azért nézelődöm, de most akkor ugyanúgy kenjem ezt is majd, mint a Women's Cream-et, majd a terhesség alatt? Szerinted? Köszönöm! Babett

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az összetétele ugyanaz, mint az itthoninak. Nekem is azt ajánlotta a hormontanácsadónő, hogy a terhesség első három hónapjában kell kenni. Én a helyedben ezt tenném.

      Törlés
  44. Kedves Sorstársaim!

    Én is endometriózissal küzdő beteg vagyok, eddig 5 műtéten estem túl, a legutóbbi most volt egy hónapja, 25 cm-es vastagbél/végbélszakaszt távolítottak el endo miatt... Én is a Womens Cream-et használomoktóber óta folyamatosan, azaz minden nap, szünet nélkül... sajnos krónikussá vált a betegségem, így el kell érnem, hogy NE menstruáljak... Tudnátok abban tanácsot adni, hogy erre melyik progeszteron krém lenne a legmegfelelőbb? vagy bármilyen másik készítmény... szintetikus fogamzásgátlót írnának fel, valamint korábban Visanne-t kaptam, de olyan mellékhatásai voltak már szinte azonnal, hogy 5 nap után abba kellett, hogy hagyjam... nem akarok több szintetikus szert, de kénytelen leszek elfogadni, ha nem találok természetes módot arra, hogy ne menstruáljak egy jó darabig... mellékesen megjegyzem, hogy a vöröshúst, fehérlisztet, cukrot, adalékanyagokat lehetőleg elkerülöm. Köszönöm előre is a válaszotokat, hozzászólásotokat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Krissyke! Sokat gondolkodtam a problémádon és reméltem, hogy valaki közben ellát okos tanáccsal ezzel kapcsolatban. Közben eszembe jutott egy könyv: Dr Stephen Chang: Az öngyógyítás teljes rendszere. Meg is vásárolható és le is tölthető az internetről. Ebben van olyan gyakorlat, amivel a szerző szerint leállítható a menstruáció. Egyszerű gyakorlat, próbáld meg! Remélem, sikerül...

      Törlés
    2. Kedves Krissyke,
      Ugye tudod, hogy tejtermékeket sem szabad fogyasztanod?
      Engem tavaly áprilisban műtöttek szintén endóval, és tünetmentes vagyok, tej-cukor-és gluténmentes diétán vagyok...

      Törlés
  45. Kedves Ilona,

    szeretném megkérdezni, hogy felhívhatnám e Önt.

    Köszönettel, Anikó
    Meskó Anikó

    VálaszTörlés
  46. Kedves Ilona,
    felhívhatnám e Önt telefonon?

    Köszönettel
    Anikó

    VálaszTörlés
  47. Kedves Anikó!
    Persze! Viszont nem szeretném a telefonszámomat közhírré tenni. Skype-on denesica1 néven vagyok elérhető.

    VálaszTörlés
  48. Kedves Ilona!
    Szlovákiába is tudnak postázni az i herb drogéria?
    Hogyan tudok tőlük rendelni?
    Fizethetek euro-ban is vagy csak dollárban?
    Válaszodat előre is köszönöm:Noémi

    VálaszTörlés
  49. Természetesen tudsz rendelni Szlovákiából is, hiszen a világ minden részébe szállítanak. Rendelni úgy tudsz, hogy beregisztrálsz, beteszed a kosaradba, amire szükséged van, beírod a WOZ123 kódot, mert így 10 dollárral kevesebbet fizetsz, kiválasztod a szállítási módot (én mindig a legolcsóbbat kértem eddig), majd internetes fizetésre is alkalmas kártyával fizetsz. Talán a kártyát az első fizetés alkalmával hitelesítik. Aztán már csak várni kell. Ha részletesebb segítségre van szükséged, csak szólj!

    VálaszTörlés
  50. Kedves Ilona!
    Tudsz adni nekem egy e-mail címet?
    Köszönöm Szépen előre is.
    Noémi.

    VálaszTörlés
  51. Én a Dhl-t választottam ott mennyi ideig hozzák ki a csomagot?
    És olvasom itt az oldalon ,hogy papírokat kellett küldeni nekik.
    Kell valamit küldenem majd nekem is ?
    az e-mailem paradicsom23@gmail.com.Kérlek írjál erre a címre.
    Köszönöm szépen előre is.

    VálaszTörlés
  52. Kedves Ilona!
    Most nagyon megilyedtem, mert nekem endometriózisom van, ami nagyon veszélyes!! Rendeltem women's krémet, 2 csomival is. Most akkor nem fog hatni?? :(

    VálaszTörlés
  53. Kedves Ilona!
    Megrendeltem az IHerben a progeszteron krémet.Angolul nem tudok, gogl fordító és a fiam segítségével rendeltem meg.Sikerült, le is vonták a számlámról a pénzt.Csak éppen a termék nem jőtt meg.Nov. 9 körül ígérték.E-mail nem jött.Nem tudom,szerinted ez még belefér?Kezdek aggódni, mert már nagyon kellene a krém.Tudnál tanácsot adni, hogy ilyenkor mi a teendő?Nked mennyi időre szokott a termék megjönni?
    Válaszod előre is köszönöm!
    Edit

    VálaszTörlés
  54. Kedves Edit! Nem tudom, pontosan mikor rendelted meg a progeszteron krémet, de nekem volt egy olyan rendelésem, hogy 6 hét után sem jött meg. Én akkor írtam nekik, hogy szerintem elveszett a csomag. Azt mondták, még nem reménytelen, csak várjak még pár napot. Van úgy, hogy két hónap is kell, mire megérkezik a csomag. Ezt követően 3 nap múlva meg is jött. Nekem még egy sem veszett el, pedig már jó pár csomagot rendeltem. Én most már mindent az iherbről hozatok. És mindig légipostával szállíttatom. Ha esetleg a vámon elkapják, akkor meg úgyis kapsz tőlük egy levelet, hogy valljál be mindent.

    VálaszTörlés
  55. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  56. Sziasztok!
    Csak egy tapasztalat: iHerbről rendeltem, DHL futárszolgálattal, 68 euro azaz kb. 21.300 Ft értékű árura 6941 Ft ÁFÁ-t ill. 4725 Ft "halasztott vámfizetés kezelés díja"-t számoltak fel. Megírtam a reklamációt a DHL-nek, hogy nem értek egyet a számolási eredményeikkel, ez nem 27%-os ÁFA és a csomag az értéke alapján vám mentes! (150 Eurótól vám köteles.) Semmilyen előzetes tájékoztatást nem kaptam a vámkötelességről, jött a csomag plusz 11.666 Ft-os fizetési kötelezettséggel! Egyelőre semmi előre lépés az ügyben. A csomag 4 nap alatt ért ide, de legközelebb inkább az Airmail-t választom, mégha lassabb is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Sajnos az új rendelet szerint 22 eurótól számolják rá a 27% ÁFÁ-t és 45 eurótól pedig a vámot is.

      Törlés
  57. Sajnálom, hogy így jártál. Ne hagyd magad, Áfát tényleg nem kellene fizetned. Sajnos már én is megjártam DHL-lel. Többet nem is hozatok velük semmit. Csak a sima, mezei postai szolgálattal rendelek. Mostanában minden esetben megúsztam az ÁFÁ-t és a vámot is. Sőt, mostanában szállítási költség sincs, ha ezt választom. Ráadásul még 10 % kedvezményt is kaptam, mert 40 dollárnál többért vásároltam. Egyetlen hátrány, hogy 2-3 hetet kell várni a csomagra, így előrelátóan kell rendelni. A DHL-nél ezeket a tételeket soha nem lehet kikerülni.

    VálaszTörlés
  58. De jó, hogy még aktív az oldal! Eltelt pár év a bejegyzés óta. Mi a jelenlegi tapasztalat ezzel kapcsolatban? Azóta is érdemesebb kintről rendelni? És melyiket? Hatóanyag szempontjából kérdezem. Korábban volt erről itt hozászólás, de most nem találom. Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  59. Ne haragudj, csak most vettem észre a hozzászólásodat. A Woman's krémet változatlanul nagyon sok pénzért reklámozzák, és jó eredmények vannak vele. Az összetétele alapján ez is tudja ugyanazt, amit a Woman's krém, csak sokkal kevesebbe kerül.

    VálaszTörlés
  60. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  61. Abban tudnátok tanácsot adni, hogy hogyan használjam a krémet. Menstruáció rendezésére, babaproject segítésére alkalmaznám.

    Köszönöm

    VálaszTörlés
  62. Szia! Nekem annak idején azt mondta a tanácsadónő, hogy kezdjem el a ciklusom 14. napján és kenjem 14 napig.

    VálaszTörlés
  63. Sziasztok! Nagy örömmel láttam, hogy aktív az oldal. Több krém is van fent, Ti melyiket javasoljátok? :) Előre is köszi a választ!!! Üdv: Csilla

    VálaszTörlés